czwartek, 13 marca 2014

Remontowe inspiracje: gabinet


Mam do swojej dyspozycji nieprzyzwoicie dużą ilość metrów kwadratowych. Po pomysłach na remont garderoby i sypialni, czas na inspiracje gabinetowe. Pokój w którym pracuje wymaga odmalowania, nawet najfajniejszy kolor na ścianach po 10 latach może się opatrzyć.

Celuję we wnętrze minimalistyczne i nowoczesne. Układu mebli nie będę właściwie zmieniać, zresztą nie mam za bardzo jak - ilość aranżacji tego pomieszczenia znacznie ograniczają skosy. Na tyle, że mój gabinet można urządzić tylko w jeden słuszny sposób. Poniżej prezentuje Wam kilka zdjęć z serwisu houzz.com. UWIELBIAM ten portal, potrafię tam wsiąknąć na dłuuugie godziny przeglądając aranżacje, które są na nim udostępniane.

Połączenie beżu, bieli i czerni wygląda niesamowicie elegancko i nie będzie nas rozpraszać 

Ten sam dobór kolorów i bardzo podobne meble, jednak dzięki innemu oświetleniu i grafice na ścianie kąt do pracy wydaje się dużo przytulniejszy
Ten sam dobór kolorów i bardzo podobne meble, jednak dzięki innemu oświetleniu i grafice na ścianie
kąt do pracy wydaje się dużo przytulniejszy

Kolor bardzo ożywia wnętrze, tutaj nie ma go za dużo, nie będzie więc rozpraszał przy pracy
Kolor bardzo ożywia wnętrze, tutaj nie ma go za dużo, nie będzie więc odwracał uwagi

Moja ulubiona konstrukcja lampki biurowej. W tej dziedzinie chyba nie wymyślono niczego lepszego.
Moja ulubiona konstrukcja lampki biurowej.
W tej dziedzinie chyba nie wymyślono niczego lepszego,
idealnie nadaje się zarówno do pracy przy komputerze jak i do rysowania czy pisania

Tapeta na ścianie jest kolejnym rozwiązaniem jeśli chcemy ożywić wnętrze.
Tapeta na ścianie jest kolejnym rozwiązaniem na ożywienie wnętrza

Taki widok musi być naprawdę inspirujący!
Taki widok musi być naprawdę inspirujący!

Szukając kilka dni temu czegoś kompletnie innego w grafikach google znalazłam idealne biurko. Poszukiwania biurka, które będzie w 100% pasowało do mojego miejsca do pracy po remoncie trwały, z mniejszymi lub większymi przerwami, od kilku miesięcy. I wreszcie je znalazłam! Niestety już go nie produkują… I co teraz?

8 komentarzy:

  1. Zawsze możesz poszukac dobrego stolarza ktory zrobi tobie biurko takie jakie chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to się chyba skończy, bo to które widziałam w grafikach google weszło mi do głowy i nie chce wyjść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety takie biurko wyjdzie Cie znacznie drożej... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam u (dobrego) stolarza, 600 zł za biurko z litego drewna to nie jest jakiś duży pieniądz.

    OdpowiedzUsuń
  5. witam cieplutko, muszę jednak pomarudzić, inspiracja gabinetu na trzy krzesła, to chyba jednak za bogato, miejsce z i-mac za "płytkie" w sensie oglądania czegoś więcej jak tekstu, poza tym wszystko eleganckie, ale co do Twojego gustu, no cóż - nie mam zastrzeżeń,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Czeka nas wkrótce duży remont domu i chcemy w nim też urządzić biuro naszej firmy. Zastanawiam się nad wykorzystaniem jednego z tych projektów https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/lokal . Architekci mają duże doświadczenie i wiedzę, jakiej my nie mamy. Dlatego to jest chyba najlepszy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie tam propozycje te się nawet podobają. No co jak co, ale gabinet też musicie być konkretnie zaaranżowany. Dlatego warto zastanowić się nad tym czy nie zgłosić się przykładowo do takich firmy maxdesign-meble.eu , ponieważ tam możecie zamówić meble typowo pod wymiar, a więc takie jakie będziecie potrzebować.

    OdpowiedzUsuń